GTS Premium Net


Hlavní stránkaProdukty Managed a ICT řešení ICT – Hlasová řešení GTS virtuální asistentka


GTS virtuální asistentka

GTS virtuální asistentka

Neodkladná jednání či pracovní schůzky bývají pro mnohé důvodem nepřítomnosti ve svých kancelářích i v pracovní době. Často tak mohou zmeškat i důležité hovory. Řešení těchto situací přináší služba GTS virtuální asistentka. Jedná se o doplňkovou službu ke službě GTS Call Centrum, která vám zabezpečuje chod vaší kanceláře v mimopracovní době nebo v době, kdy nemůžete přijímat hovory – ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Díky službě GTS virtuální asistentka nezmeškáte žádné důležité hovory.

Výhody služby

  • Nabízí přesměrování telefonního čísla zákazníka na call centrum společnosti GTS Czech
  • Spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti klienta
  • Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí
  • Platba pouze za uskutečněný provoz
  • Uspoří zákazníkům náklady v personální oblasti a nevyžaduje koupi nového hardwaru, který zastarává
  • Garantované technologické zázemí společnosti a pravidelný reporting provozu
  • Zjednodušuje administrativu díky komplexnosti služeb od jednoho poskytovatele
  • Možnost využití dalších návazných služeb GTS Czech (barevná čísla)

Komu je služba určena?

Služba je určena celému spektru firem od malých přes střední až velké společnosti.

Jak službu objednat?

Kontaktujte nás
Pro podrobnější informace a objednání služby nás prosím kontaktujte:
Bezplatná infolinka: 800 990 990
E-mail:
On-line: Chat

Kontakty na regionální zastoupení společnosti GTS Czech naleznete zde.


Video

Virtuální hosting GTS Czech představuje Erik Slooten IT ředitel skupiny GTS

Kontaktní formulář

Nahoru


  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.