GTS Premium Net


Hlavní stránkaZákaznická podpora Dotazy k produktům


GTS dial–up

Časté dotazy ke službě GTS dial–up

Podle jakého tarifu je mi zpoplatňováno připojení?

Standardně je vytáčené připojení zpoplatňováno dle aktuálního tarifu, který využíváte u společnosti Telefónica  O2 Czech Republic, a.s. Pokud používáte naše číslo pro vytáčené připojení spolu s naší telefonní službou, je připojení zpoplatňováno dle našeho ceníku. Ten naleznete zde.

Mohu se připojovat přes GTS Czech, i když mám službu předvolba operátora (CPS) od jiného poskytovatele?

Ano, stačí napsat před číslo vytáčeného připojení předvolbu 1022.

Mohu někde sledovat dobu, po kterou jsem k internetu připojen?

Ano, ke sledování doby připojení existuje velká řada softwarů. Můžete využít například software Connection Meter, který je běžně ke stažení na internetu.

Existuje u vytáčeného připojení ochrana před přesměrováním na číslo se zvýšenou sazbou?

Ochrana existuje v podobě různých softwarových řešení, tzv. antidialerů. Některé jsou volně dostupné ke stažení na internetu.

Novinky

Víte co je cloud, ICT nebo IaaS?

GTS for the WORKING WORLD

Nahoru

  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.