GTS Premium Net


Hlavní stránkaZákaznická podpora Dotazy k produktům


GTS telefonní volba

Časté dotazy ke službě GTS telefonní volba

Jaké přístupové číslo pro vytáčené připojení k internetu mohu používat se službou GTS telefonní volba?

0becně jakékoliv. Nejvýhodnější je však používat přístupové číslo v síti GTS Czech 971 115 622 (jméno: novera, heslo: novera), které je určeno pro zákazníky telefonních služeb GTS Czech. Více informací k nastavení Vašeho počítače naleznete zde.

Mohu využívat moji e–mailovou adresu, kterou mám zřízenu u jiných poskytovatelů?

Ano. Váš e–mail můžete i nadále používat. Pouze je třeba změnit nastavení Vašeho e–mailového klienta (např. Microsoft Outlook). Více informací k nastavení naleznete zde.

Je třeba něco měnit u služby GTS telefonní volba, když přecházím z klasické telefonní přípojky na ISDN přípojku?

Při přechodu na ISDN budete mít k dispozici více telefonních čísel. Tato telefonní čísla je nutné aktivovat pro službu GTS telefonní volba. Prosíme, použijte Přílohu ke smlouvě, kde uvedete nové údaje vč. referenčního čísla.

Na ústředně máme nastaven zabezpečovací systém pro případ vloupání do objektu, bude tato funkce zachována se službou GTS telefonní volba?

Ano. Nic se nemění.

Chtěl bych zablokovat volání z pevných linek do mobilních sítí, je to možné se službou GTS telefonní volba?

Ano, možné to je. Blokace veškerých volání na 900 xxx xxx, 906 xxx xxx, 909 xxx xxx, do zahraničí, meziměsto, internet a do mobilních sítí (kromě tísňových a servisních volání) si lze objednat u společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na telefonním čísle 800 123 456.

Je zapotřebí se službou GST telefonní volba měnit způsob volání?

Ne. Služba nijak nemění Vaše volací zvyky.

Musím se službou GTS telefonní volba měnit nebo rušit své stávající telefonní linky?

Ne. Novera telefonní volba je poskytována právě na Vašich stávajících linkách.

Je možné používat službu GTS telefonní volba, pokud mám tarif Telefon Mini?

Tuto kombinaci nelze doporučit. Důvodem je vysoký tzv. sestavovací poplatek (5 Kč bez DPH), který by Vám účtovala společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s. za každý Váš hovor včetně hovorů realizovaných prostřednictvím služby Novera telefonní volba. Proto je nutné změnit tarif u společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na jakýkoli jiný, nejlépe na Telefon Standard, kde platíte pouze základní paušální poplatek za telefonní linku.

Jaké údaje mám zadat pro aktivaci CPS (Předvolba operátora) u linek ISDN2A (ISDN2)?

U linek ISDN2A (na účtu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. jako ISDN2A nebo ISDN2) je pro aktivaci CPS nutno ve smlouvě vyplnit následující informace:

  • referenční číslo z telefonního účtu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
  • všechna telefonní čísla, na kterých chcete provést aktivaci (jednotlivá devítimístná čísla z přiděleného rozsahu telefonních čísel).

Sleva na vybranou zahraniční zemi se počítá z částky před zdaněním nebo po zdanění?

Vše je počítáno z cen bez daně. Pokud se rozhodnete změnit zvolenou zemi Vámi uvedenou ve smlouvě, neplatíte žádný poplatek.

Novinky

Víte co je cloud, ICT nebo IaaS?

GTS for the WORKING WORLD

Nahoru

  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.