GTS Premium Net


Hlavní stránkaZákaznická podpora Dotazy k vyúčtování služeb Dotazy a připomínky k vyúčtování služeb


Dotazy a připomínky k vyúčtování služeb

Obdržel jsem upomínku za vyúčtování služeb, ale nemohu najít nebo jsem možná nedostal fakturu. Jak mám postupovat?

Platbu můžete provést na základě údajů uvedených v upomínce, kde najdete jak variabilní symbol, tak částku k zaplacení. Opis faktury Vám velmi rádi zašleme, kontaktujte nás prostřednictvím naší zákaznické linky 800 990 990 nebo e–mailu
 info@gts.cz.

Jsem odpojen z důvodu neuhrazení faktury, ale platbu za služby jsem přitom provedl. Jak mám postupovat?

Ověřte si, kdy jste platbu prováděl a jakým způsobem. Banky mají na provedení platby tři pracovní dny, Česká pošta má pracovních dní dokonce pět. Pokud byla platba učiněna ještě dříve, zašlete nám kopii výpisu z bankovního účtu. Pokud platba byla řádně provedena, bude Vaše služba reaktivována na základě tohoto dokladu.

Jakým způsobem je možné požádat o kopii vyúčtování služeb?

Kontaktujte nás e–mailem na adrese  info@gts.cz nebo telefonicky na zákaznické lince 800 990 990.

Zaplatil jsem více, než byla částka na vyúčtování. Co se nyní s přeplatkem stane? Vrátíte mi ho na účet?

Napište nám na e-mail  info@gts.cz, zda máme přeplatek odečíst od následující vystavené faktury nebo Vám ho vrátit na účet. V takovém případě nezapomeňte uvést i číslo Vašeho bankovního účtu.

Mám u vaší společnosti nastavené inkaso pro platbu za telekomunikační služby, ale peníze se z účtu neodesílají a stále mi chodí upomínky. Jak mám postupovat?

Zkontrolujte si prosím u Vašeho bankovního ústavu, zda máte nastaven dostatečný limit pro strhávání inkasních plateb a zda máte na bankovním účtu dostatečnou výši prostředků. Pokud je vše v pořádku, kontaktujte nás na zákaznické lince 800 990 990 a naše finanční oddělení platby prověří.

Jakým způsobem je možné podat reklamaci vyúčtování telekomunikačních služeb?

Reklamaci nám prosím zašlete písemně. Můžete využít jak klasickou poštu, tak fax nebo e–mail. Kontakty na naši společnost naleznete v sekci "Kontakty".

Jakým způsobem je možné podat stížnost například na opakovanou poruchu vámi poskytované služby?

Reklamaci nám prosím zašlete písemně. Můžete využít jak klasickou poštu, tak fax nebo e–mail. Kontakty na naši společnost naleznete v sekci "Kontakty".

Jakým způsobem mohu uhradit fakturu za služby? Jak mohu doposud používaný způsob změnit?

Faktury za námi poskytované služby můžete uhradit několika způsoby – inkasem, bankovním převodem, přímou platbou na pokladně banky nebo složenkou na poště. Pokud si přejete způsob platby změnit, stačí nám zaslat žádost na e-mail
 info@gts.cz. V případě změny na inkasní platbu nám prosím navíc zašlete potvrzení Vašeho bankovního ústavu o povolení inkasní platby.


Novinky

Víte co je cloud, ICT nebo IaaS?

GTS for the WORKING WORLD

Nahoru


  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.