GTS Premium Net


Hlavní stránkaZákaznická podpora Dotazy k vyúčtování služeb Změny ve smlouvě


Změny ve smlouvě

Jak postupovat v případě převodu smlouvy na jiný právní subjekt?

Zašlete nám faxem nebo e–mailem informace o novém právním subjektu – jeho IČO, DIČ, název firmy, sídlo a oprávněnou osobu, která firmu v této záležitosti zastupuje. My na základě této žádosti vyhotovíme Dohodu o převodu práv a závazků, kterou podepíšeme a zašleme k podpisu jak na původní, tak nový právní subjekt. Převod smlouvy bude platný k prvnímu dni měsíce následujícího po obdržení podepsané dohody.

Mám zájem o rozšíření poskytovaných služeb. Jak mám postupovat?

Nejjednodušším způsobem je kontaktovat nás na zákaznické lince 800 990 990 nebo na e–mail  info@gts.cz. My Váš požadavek předáme na obchodní oddělení, které Vás bude kontaktovat s nabídkou nejvhodnějšího řešení Vašich potřeb.

Jak postupovat v případě ukončení smluvního vztahu?

Výpověď je nutné zaslat nám písemně, protože i smlouva byla uzavřena písemnou formou. Můžete ji poslat jak faxem, tak poštou nebo naskenovanou na e–mail  info@gts.cz. Smluvní vztah bude ukončen podle výpovědní lhůty uvedené ve všeobecných podmínkách nebo ve smlouvě.

Jaká je výpovědní lhůta smluvního vztahu?

Standardní výpovědní lhůta je tři měsíce, pokud na smlouvě není uvedeno jinak. Výjimkou jsou smlouvy na dobu určitou, kde je nutné smluvně stanovenou dobu trvání smlouvy dodržet.

Měl jsem smlouvu na dobu určitou, nicméně ta již uplynula a nadále využívám vámi poskytované služby. Je to v pořádku?

Ano, pokud nedojde k vypovězení smlouvy na dobu určitou, automaticky se z ní stává smlouva na dobu neurčitou.

Mohu si k vám přenést svoje stávající telefonní číslo, které mám u jiného operátora?

Ano, k tomuto převodu se použije tzv. formulář CAF, který je ke stažení v sekci "Zákaznická podpora". Přenos čísla je zpoplatněn dle platného ceníku.

Jak mohu požádat o změnu kontaktních údajů nebo fakturační adresy?

Žádost je nutné zaslat nám písemnou formou, kde popíšete o jakou změnu se přesně jedná a napíšete nám i nové údaje. Kontakty na naši společnost naleznete v sekci "Kontakty".

Nemohu najít smlouvu na stávající službu, jak mohu získat kopii?

Kontaktujte nás na zákaznické lince 800 990 990 nebo na e-mailu  info@gts.cz a my Vám velmi rádi kopii smlouvy zašleme.


Novinky

Víte co je cloud, ICT nebo IaaS?

GTS for the WORKING WORLD

Nahoru


  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.