GTS Premium Net


Hlavní stránkaZákaznická podpora Technická podpora Nastavení DSL modemů Potíže s připojením pomocí ADSL


Potíže s připojením pomocí ADSL

Pokud dochází při připojení k internetu pomocí technologie ADSL k problémům, vyhledejte si níže postup, jak problém vyřešit.

Na modemu bliká dioda LAN

Nejčastějším důvodem potíží s připojením je v tomto případě špatné zapojení modemu nebo vadná síťová karta. Nastavení modemu pak není možné měnit a modem se nesynchronizuje s počítačem. V sekci "Síťová připojení" je potřeba zkontrolovat, zda je modem nainstalován a zda je správně nastaven protokol TCP/IP. Důležité je nezapomenout i na správné připojení kabelů k modemu.

Nezobrazují se internetové stránky, ale pošta funguje

Pokud funguje odesílání a příjem e-mailů, ale není možné zobrazovat internetové stránky, je problém s protokolem TCP/IP. Ten zajišťuje překlad IP adres internetových serverů na jejich jmenný název. Nejdříve se podívejte do nastavení připojení, jakým způsobem jsou určeny servery DNS. Zde musí být zaškrtnuta volba "Získat adresu serveru DNS automaticky". Pokud toto nepomůže, je další postup odlišný u různých operačních systémů – v případě Windows 98/ME je třeba přeinstalovat síťová nastavení, u Windows 2000/NT/XP je nutné přeinstalovat síťovou kartu a případně i nastavení sítě.

Spojení se přerušuje, pomáhá restart počítače nebo modemu

S největší pravděpodobností se jedná o nestandardní propojení počítačů. K tomu dochází většinou ve firmách, kde je technologie ADSL používána i pro privátní síť firmy, což používané modemy nemusí podporovat. V takovém případě je nejlepší vyzkoušet funkčnost spojení na samostatně připojeném počítači. Pokud se tím problém odstraní, je třeba změnit nastavení firemní sítě. V opačném případě, kdy se chyba opakuje i na samostatném počítači, bude pravděpodobně nutné vyměnit modem nebo připojovací kabely.

Modem se nesynchronizuje, na modemu bliká nebo vůbec nesvítí dioda DSL

Je nutné zkontrolovat správné připojení kabelů modemu. Zejména se soustřeďte na koncovky kabelů, protože na konektorech občas z výroby zůstávají barevné samolepky, které je potřeba odlepit. Pokud je vše v pořádku a přesto připojení nefunguje, zkuste modem na dvě minuty vypnout z napájení a poté znovu zapnout. Pokud ani tři takovéto restarty nepomohou, nahlaste nám poruchu.


Novinky

Víte co je cloud, ICT nebo IaaS?

GTS for the WORKING WORLD

Nahoru


  • GTS - Facebook
  • GTS -Twitter
  • GTS - YouTube

© 2018 GTS Czech, člen GTS Central Europe držitel certifikátu ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO/IEC 27001:2005 a ISO/IEC 20000-1:2005

Ochrana soukromí | Mapa stránek | Slovník pojmů Vyrobil a spravuje FG Forrest, a.s.